Cloncurry - Charter Towers 666 km - Reisverslag uit Charters Towers, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Cloncurry - Charter Towers 666 km - Reisverslag uit Charters Towers, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Cloncurry - Charter Towers 666 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

12 December 2009 | Australië, Charters Towers

Op de snelweg tussen Julia Creek en Richmond passeerde we een wandelaar. Het is 09.15 uur en 36º. De afstand van Julia Creek naar Richmond is 160 km met alleen maar lege vlaktes, dus nergens schaduw. Aussie is voor de geharde mens. In Richmond en Torrens Creek pauzes gehouden. Om 14.30 waren we op de plaats van bestemming voor vandaag. Charter Towers heeft nog een paar hele oude gebouwen zoals het postkantoor , stadhuis, beursgebouw(voor vee), bank en een hotel. Alle gebouwen zijn nog in gebruik soms met andere bestemmingen. Morgen rijden we naar Cairns dan worden de verhalen en foto’s misschien weer wat spannender.

• 12 December 2009 - 08:39

Arina:

Morgen Cairns??
    Vonden wij een super stekkie.

Ballonvaren toch?

Veel plezier!

Arina

• 12 December 2009 - 14:54

Rene:

Mooie gebouwen (vooral bank) en het stadhuis: 36 graden en kerstversiering lol.
    Wist het wel van die vogel,ben ik toch goed lol

• 12 December 2009 - 17:39

Wim En Marian:

Zo zijn weer een stukje met jullie mee gereden. Best gezellig bij jullie op de achterbank. Liefs W en M

• 12 December 2009 - 20:09

Leen En Annelies:

We hebben weer heel wat beleefd de afgelopen dagen. Heerlijk weer, lekker eten, goede accomodaties. Geweldig gewoon, Alleen was het was minder dat wij op het dak hebben moeten zitten omdat W en M op de achterbank wilde. Kunnen we dat niet even van te voren overleggen?

veel liefs