Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

27 December 2009 | Australië, Sydney

Op de tram gestapt naar de Fish Market voor onze lunch. Alles is echt hartstikke vers. Wij hebben gekozen voor een koude schotel met tijgergarnalen, oesters en ieder een halve kreeft. Toen een warme hap van baby octopussen. Een flesje wijn met 2 glaasjes (plastik) er bij gekocht en buiten aan de haven opgegeten.
‘s Morgens komen hier alle cateringbedrijven en restaurants hun inkopen doen en daarna is het voor het publiek toegankelijk. Nadat alles zijn we weer op de tram gestapt richting Darling Harbour. Even pauze gehouden in ons hotel om daarna naar de AMP toren te wandelen. Wij hebben namelijk de Skywalk geboekt. Je loopt 260 m hoog aan de buitenkant van de toren op een glazen vloer. Moesten wel alle losse dingen afdoen zoals horloges,oorbellen enz. Ook moesten we eerst blazen of onze alcohol promillage binnen de norm was. Toen speciale pakken aan en naar boven en buiten. Vanmorgen vroeg was de toren vanaf de grond haast niet te zien door dichte mist. Gelukkig was het zicht ‘s middags toen wij gingen beter.

• 27 December 2009 - 11:21

Sandra:

Hoi Kees en Corrie

weer genoten van prachtige foto's
    en lezen van verhalen.

Ik kreeg wel kriebels van vleermuizen. Brrrr

Onvoorstelbaar dat jij volgende week maandag weer op de zaak ben.
    Ik zou zeggen GENIET NOU GOED VAN DE LAATSTE DAGEN.

ps
    de sneeuw is eindelijk weg. het was wel mooi plaatje in nederland.

alvast een goede jaarwisseling

groetjes
    Sandra

ook van Fred en Jochem

doeiiiiiiiiiiiiiiii

• 27 December 2009 - 11:36

Kevin & Dawn:

See you went back to the fish markets. The oysters look terrific. Your holiday is nearly over we wish you a safe trip home.

• 27 December 2009 - 12:22

Wim En Marian :

Heerlijk al dat eten. Is het moeilijk kreeft eten zonder goed gereedschap? Zo te zien smaakt het allemaal erg lekker. Geniet er nog maar goed van. Liefs W en M

• 27 December 2009 - 18:45

Elly:

wat een dingen eten jullie dat gaat er bij mij niet in hoor

• 27 December 2009 - 19:26

Leen En Annelies:

Joehoe daar

Is er een overtreffende trap van genieten?

Geniet, Genieter, Genietst of zo
    HEt is weer super wat we gezien hebben
    Geniet (wat een vervelend woord wordt het zo) van jullie laatste dagen in Aussie

ps. Het weer is in ieder geval beter bij jullie dan een dag ervoor
    liefs
    AL