Sydney - Singapore - Ridderkerk - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Sydney - Singapore - Ridderkerk - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Sydney - Singapore - Ridderkerk

Door: Kees en Corrie

30 December 2009 | Nederland, Ridderkerk

Vanmorgen uitgecheckt en in de hotellobby de lunch gebruikt. Om 12 uur hebben we een taxi genomen naar het vliegveld. Gisteren via internet al ingecheckt alleen konden we onze instapkaarten niet uit printen. Veel te vroeg maar of je nou in het hotel hangt of op het vliegveld, maakt geen bal uit. Na de taxi betaald te hebben en $4 voor het bagagekarretje ( krijg je niet terug bij het inleveren) hadden we nog een paar dollars over. Deze laatste dollars uitgegeven op de luchthaven. We vliegen met de A380, het grootste passagiers vliegtuig. Eenmaal aan boord merk je geen verschil met een Boeing 747. Onze stoelen zijn op het beneden dek. Binnen zie je niet dat er nog een dek boven zit. Ook met vliegen merk je absoluut geen verschil. Ik heb 2 films “The Informer” en “This is It” , de laatste is van Michael Jackson, zitten kijken. Nog nooit iets van Michael Jackson gezien, ik ging uit van zijn uiterlijk en vond het maar niets. Michael Jackson is echter steen goed, een rasartiest. Onze 2e vlucht was met de KLM,een Boeing 777-200 wel met een schermpje in de rugleuning. Belachelijk ouderwets want het schermpje is maar iets groter als van een TomTom. Iets wat wij altijd graag naar kijken zijn de vluchtgegevens, waar we zijn, hoe lang nog enz. Dit was buiten werking. Bij een vlucht van 13 uur zouden ze dit toch opgelost moeten hebben. De stoelen voor ons hebben de hele vlucht zover als maar kon naar achteren gestaan. Wij hebben dus 13 uur lang met onze benen wijd moeten zitten met de rugleuning er tussen anders waren onze knieën nu bont en blauw. Dit is echt niet om te lachen. Vergelijk het met de A380, deze is wel veel groter maar waar je véééééél meer been -en armruimte heb. Als het even kan, nooit meer een vlucht met de KLM. Onze lieve buurtjes moesten om 3 uur hun bed uit om ons op te halen. Wij zijn om 05.15 geland en hadden al gauw onze koffers te pakken. Heerlijk ontbeten bij Wim en Marian en lekker bij gekletst. Ze hadden gelukkig bij ons de kachel ook wat hoger gezet. Hierna thuis lekker gebadderd en daarna boodschappen gedaan alsof we niet weg geweest zijn.

Kevin and Dawn
We went with the A380 and there is no difference what so ever with any other big plane when you are inside.
Tell Andrew and Kelly I saw “The Informant” on the plane. That is the film they were talking about and went to the previous night. I am glad that they didn’t tell how the film ended. It was very good.

• 30 December 2009 - 18:11

Arina:

Hallo globetrotters,

Weer helemaal veilig thuis.

We hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Heb het nog een keer nagelezen en jullie hebben heel wat beleefd.
    Ben benieuwd wat jullie van Nieuw Zeeland vonden en of het voor herhaling vatbaar is.

Ik hoop dat we binnenkort een keer bij kunnen praten tijdens onze"Inhamavond"

Groetjes,
    Arina en de rest van de familie.

• 30 December 2009 - 19:31

Leen En Annelies:

Nou vooruit dan maar. Een laatste berichtje vanuit zeeland.

Petje af voor de bagage die jullie bij je hadden hoor. Weet je zeker dat dat al je bagage was? Dat hebben wij namelijk bij ons als we een weekendje weg gaan :)

Fijn om jullie weer gesproken te hebben

groetjes
    L en A

• 30 December 2009 - 19:32

Marian En Wim:

Nadat jullie ons maanden lang, iedere dag op de hoogte hebben gehouden van jullie belevenissen , was het vandaag toch weer fijn om jullie van Schiphol op te halen. Nu wordt het de kunst om heel lang na te genieten van deze super vakantie. Zorg goed voor de verhalen, de herinneringen ,de foto's en voor elkaar.