Waterford - Baltimore 298,5 km - Reisverslag uit Baltimore, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Waterford - Baltimore 298,5 km - Reisverslag uit Baltimore, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Waterford - Baltimore 298,5 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

07 September 2011 | Ierland, Baltimore

Eerst nog even een wandeling gemaakt langs de haven/boulevard om nog wat foto’s te maken. Om 09.15, na de spits, zijn wij vertrokken richting Baltimore waar wij 2 nachten verblijven. In het boekje van Buro Britain stonden 2 toeristische routes naar ons hotel en die hebben wij genomen. De eerste route ging door de Knockmealdown Mountains.Bij een van de uitkijkpunten hebben we koffie gedronken.De tweede route ging vanaf Cork langs de kust. Dit betekende wel wat meer km’s maar is absoluut de moeite waard. Onderweg in een echte Ierse pub geluncht. Het was precies de tijd dat alle Ieren gingen lunchen dus heel erg druk. Nog diverse stops ingelast en kwamen om 4 uur aan in ons hotel. Gelijk wezen wandelen naar het centrum van Baltimore en een kasteel bezichtigd.

• 08 September 2011 - 11:17

Rene:

als de foto's zo zie valt het gelukkig wel mee met het weer :)