Belfast - Dublin 231,8 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Belfast - Dublin 231,8 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Belfast - Dublin 231,8

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

22 September 2011 | Ierland, Dublin

Vandaag onze laatste toeristische route gereden voordat wij de snelweg nemen naar Dublin. Deze keer ligt ons hotel buiten het centrum van Dublin maar er is een soort metrolijn, ‘DART’, binnen 10 minuten lopen vanaf ons hotel. Het duurde bijna 15 minuten voor dat wij de kaartjes uit de automaat hadden. Het was een touch screen en het regende behoorlijk. Elke keer als er een druppel op kwam reageerde het scherm. Wij hebben het bijna 10 minuten in Dublin centrum uitgehouden want de regenbui was veranderd in een stortbui. Tot nu toe hebben wij mazzel gehad met het weer. Het heeft wel elke dag geregend maar dan waren wij onderweg. Voor het eerst in 3 weken zijn wij te pletter geregend. Vanavond een taxi genomen naar het centrum om een Ierse diner show mee te maken. Was heel leuk maar wel voor 1 keer. Met een taxi terug naar ons hotel want rijden in Dublin is een ramp, zelfs overdag en met TomTom.

• 21 September 2011 - 23:19

Rene:

Jammer van het slechte weer maar zoals jezelf al zeitot nu toe mazzel gehad. Veel plezier nog even :)
    Oen ik beide Oud Roterdammetjes gehaald voor Pa :)

• 22 September 2011 - 15:27

Sandra:

Hoi

Mooie reis. Jullie hebben hoop gezien van ierland
    Heerlijk om te lezen en ook bekijken van foto's

Geniet nog van laatste daagjes

Doeiiii
    Sandra

• 22 September 2011 - 17:38

Annelies En Leen:

Hallo globetrotters.

Jammer dat het alweer voorbij is. We hebben zo met elkaar weer een goede vakantie gehad.
    Het weer zat soms mee en soms tegen. (net als bij de verzekeringen). Maar we hebben een hoop gezien. Het hoogtepunt voor ons was de leprechaun in de toren. Echt uniek!!!

Geniet nog even van de laatste dagen

groetjes

• 24 September 2011 - 14:15