Woodenbridge - Waterford 238,8 km - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Woodenbridge - Waterford 238,8 km - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Woodenbridge - Waterford 238,8 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

06 September 2011 | Ierland, Waterford

Onze eindbestemming voor vandaag is Waterford maar wij gaan eerst terug naar Glendalough. Gisteren hebben wij de “Round Tower” gemist en deze is uniek voor Ierland. Het was weer lachen vandaag want het bleek dat wij gisteren een foto van de ingang naar de toren hebben gemaakt zonder het te weten. Wat heel jammer was want gisteren was het mooi weer en vandaag stormde en regende het. Daarna via de kust naar Curracloe gereden, tussendoor nog even een kleine strandwandeling gemaakt nabij Courtown. Vanaf Curracloe een 9 km lange wandeling gemaakt in het Raven Natuurreservaat naar The Raven Point. Daar hebben wij ruim 2 uur over gedaan. Het is inmiddels half vier dus nog even koffie gedronken en toen de TomTom aangezet richting ons hotel.

• 06 September 2011 - 20:27

Wim En Marian:

Het is bij jullie net zo slecht weer als bij ons. Storm en regen. Maar dat zal jullie niet deren. Maak maar veel mooie foto's. Groetjes Wim en Marian

• 06 September 2011 - 20:31

Annelies & Leen:

Ook op onze vakantieplek is het slecht weer, maar we hebben weer genoten.

groetjes
    de verstekelingen

• 06 September 2011 - 23:50

Rene:

zijn weer mooie foto's :D wat het weer betreft er is een reden waarom Ierland zo groen is :). Kan de komende 2 dagen helaas niet mee wandelen, heb tijdens mijn werk mijn enkeltje verzwikt of hoe dat ook heet, moet 2 dagen rust houden :(.
    Oh voor ik het vergeet, heb je smsje ontvangen en zit er momenteel aan te denken om bij mijn eigen vakantie 2 nachten Bushmills (?) te doen, heb ik een hele dag voor giant's causeway en kastelen in omgeving :), maar moet ik in oktober maar eens rustig naar kijken.
    Veel Plezier en tot morgen :D

• 07 September 2011 - 05:39

Sandra:

Hoi

SCHITTEREND GEWOON!!!
    herkenbaar dat we daar ook geweest zijn.
    het blijft mooi land met zoveel groen

geniet verder van

groetjes