Wicklow Mountains 200,3 km - Reisverslag uit Woodenbridge, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Wicklow Mountains 200,3 km - Reisverslag uit Woodenbridge, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Wicklow Mountains 200,3 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

05 September 2011 | Ierland, Woodenbridge

Vandaag hebben wij heel de dag rond gebracht in het Wicklow Mountains National Park. Gereden via de groene =toeristisch weggetjes en gestopt bij diverse uitkijkpunten, zoals Lough Tay, Sally Gap, Wicklow Gap. De hei op de bergen staat mooi paars in bloei en op sommige plaatsen wordt nog turf gestoken. Wij hadden weer koffie bij ons want op de kleine weggetjes is niets te krijgen. ’s Middags naar de Powerscourt Gardens gegaan en daar enkele uren rond gewandeld. Rond een uur of drie is het gaan miezeren en toen wij bij het hotel aan kwamen regende het behoorlijk. In de pub nog wat gegeten en gedronken en vanavond gaan wij daar eten want de menukaart zag er prima uit. Tweede indruk van Ierland “GROENER”

• 05 September 2011 - 23:04

Rene:

ziet er schitterend uit :) Hoe was powerscourt?

• 06 September 2011 - 08:26

Anja En Leo:

Hey luitjes, wat mooi !!!!!!
    Corrie, nog gauw even wat wol gescoord voor een mooie trui of vest?