Rossett - Woodenbridge 247 km - Reisverslag uit Woodenbridge, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Rossett - Woodenbridge 247 km - Reisverslag uit Woodenbridge, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Rossett - Woodenbridge 247 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

04 September 2011 | Ierland, Woodenbridge

Na weer een 1000 calorieën ontbijt zijn we om 9 uur naar Holyhead gereden voor de veerboot naar Dublin. De eerste km’s via een toeristische route en daarna, omdat het niet anders kon, via de snelweg. Kees heeft op de veerboot zijn eerste 2 boeken gekocht. Na het verlaten van de boot door Dublin ( via tolweg) op weg naar Avoca gegaan. De benzine is hier iets goedkoper dan bij ons, namelijk € 1,519. Achteraf hadden wij de verkeerde veerboot gekozen want wij kwamen pas om 17.00 uur aan in Dublin en kwamen daardoor pas om 19.00 uur aan in ons hotel en is er één dag eigenlijk verloren. Onze eerste indruk van Ierland “GROEN”

• 05 September 2011 - 08:38

Rene:

Wales? waar zijn jullie nou precies overgegaan naar Ierland?

• 05 September 2011 - 09:42

Sandra :

hoi vakantiegangers

ik heb jullie site pas vandaag gekeken
    ik was vrijdag vrij.

Zeker weten dat Ierland groen is. Het blijft adembenamend. (schrijf ik goed?)

nou het reis is begonnen, geniet ervan

groetjes
    Sandra