Harwich - Rossett 432 km - Reisverslag uit Rossett, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Harwich - Rossett 432 km - Reisverslag uit Rossett, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Harwich - Rossett 432 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

03 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Rossett

Elk pondje gaat weer door ons mondje want het ontbijt bestond uit gebakken eieren, worstjes,bacon en witte bonen in tomatensaus, hééérlijk. Het mag de pret niet drukken. De eerste km’s hebben wij een toeristische route genomen en daarna de snelweg dwars door Engeland. Wij waren om 12.00 uur al bij ons hotel, ingecheckt en door naar Chester om het Cheshire Military Museum en het Grosvenor Park te bekijken. Chester bleek een oud, leuk en heel gezellig stadje te zijn.

• 03 September 2011 - 17:06

Rene:

:D

• 03 September 2011 - 18:32

Annelies:

Doodsangsten hebben we uitgestaan. Broerlief die met gevaar voor onze levens aan de andere kant van de weg reed. De eerste kilometers moest hij duidelijk wennen, maar gelukkig bij de laatste 10 kilometer had hij eindelijk door hoe het nu zat. LINKS, LINKS LINKS, rijden Ceesje, dan komt het wel goed. Wij hebben door zijn rijstijl weinig van de omgeving kunnen zien. :)

ps met Deborah gaat het goed, de weeenremmers zijn er nu af. Afwachten hoe het verder gaat lopen.
    Oogoperatie van Stephanie is goed gelukt, ze heeft wel veel last van haar oog.
    Totootje is groot genoeg hoor Rene, je kunt er nog wel bij, al is het op het dak.

• 05 September 2011 - 07:38

Arno Jansen:

Echt typisch engeland. Dit roept weer herinneringen op. Leuk om te zien dat het goed met jullie gaat. Nog veel plezier en de groetjes.