Coffs Harbour - Sydney 580 km - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Coffs Harbour - Sydney 580 km - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour - Sydney 580 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

23 December 2009 | Australië, Sydney

Vandaag moeten we voor het spitsuur in Sydney zijn. Toen wij de laatste keer vanaf het vliegveld hier aankwamen was het ook spitsuur en een gekken huis. Ook moest onze auto om 17.00 uur terug gebracht worden. Toch even een zijweg genomen via Forster en daar onze lunch gebruikt. Een omweg met mooie uitkijkpunten. De Tom Tom deed het nu prima in Sydney en na de bagage afgegeven te hebben in ons hotel zijn we de auto terug gaan brengen. We hebben in Australië precies 13094 km gereden in 35 dagen. Een gemiddelde van 374 km per dag. We hebben er volop van genoten en zouden het zo weer doen. Nu nog de laatste daagjes in Sydney. Vandaag al een flinke wandeling gemaakt vanaf het Europcar depot terug naar ons hotel en vandaar naar Darling Harbour . Morgen is er weer een dag.

• 23 December 2009 - 20:28

Wim En Marian:

Nu nog even genieten van Australië zonder auto. Lijkt me voor Kees ook wel eens lekker. Nog heel veel plezier. En hele fijne Kerstdagen. Liefs W en M