Brisbane - Coffs Harbour 431 km - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Brisbane - Coffs Harbour 431 km - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Brisbane - Coffs Harbour 431 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

22 December 2009 | Australië, Coffs Harbour

We zijn weer onderweg naar Sydney. Gisteravond helaas afscheid moeten nemen van Kevin en Dawn. Bij het passeren van de grens naar N.S.W. voor de laatste keer onze horloges en camera’s één uur vooruit gezet. Het is nu weer 10 uur later dan in Nederland. Onderweg weer een toeristische route genomen naar Byron Bay. De Cape Byron vuurtoren staat op het meest oostelijke punt van het vaste land van Australië. Byron Bay is een hele drukke maar wel gezelllige plaats. Wij zijn voor onze vroege lunch een stukje verder naar Lennox Head gereden. Vroeg omdat het pas 12 uur is en wij leven nog alsof het 11 uur is. Lennox Head is waar Kevin en Dawn heen gaan na de Kerst voor een korte vakantie. Ons motel in Coffs Harbour ligt op loopafstand van de “Clogs Barn” ( klompenschuur) waar ze klompen en oer-Hollandse producten verkopen zoals drop, pindakaas,taai-taai, muisjes, appelstroop enz. Het strand ligt ook op loopafstand van ons motel dus gelijk een strandwandeling gaan maken. De temperatuur is wat minder dan voorafgaande dagen, zo’n 28º. Nog steeds heerlijk hoor!

Kevin and Dawn,

As you can see from de pictures, we visited Lennox Head. It was a lovely drive. We even had our lunch there at the Lennox Point Bakery. Steak and Mushroom pies. We found Lennox Head a lovely place. We took pictures of houses near the beach. Maybe the house you’re going to is in one of the pictures?

• 22 December 2009 - 15:43

Rene:

geinig een winkel met nederlandse produkten

• 22 December 2009 - 16:59

Wim En Marian:

Ziet er weer mooi uit dit is even snel want Milou staat naast mij. Ze wil de foto's van de Zoo zien. Groetjes M&W&M

• 22 December 2009 - 19:42

Leen En Annelies:

As usual zijnhet weer prachtige foto's en een leuk reisverslag.
    Geniet nog maar lekker van. Wij maken ons op voor een natte kerst (de witte kerst zal wel niet lukken met 20 cm sneeuw en 4 graden in de plus)
    Dus niet klagen dat het wat minder warm is met 28 graden.

groetjes