Adelaide 0 km - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Adelaide 0 km - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Adelaide 0 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

27 November 2009 | Australië, Adelaide

Gisteravond ,bij het wandelen, zagen we een wasserij.’s Morgens brengen en ’s avonds ophalen. Vanmorgen als eerste ons vuile bovengoed gebracht en nu 30 AUD armer zit alles weer schoon in de koffer. Vanaf de wasserij zijn we naar de Botanische tuin gegaan. Er is zelfs een foto van ons gemaakt zonder hulp van anderen. We hebben daar de hele ochtend door gebracht. Een prachtig geheel. Tegen lunchtijd zijn we naar de Oyster Bar gegaan en hebben daar een decadente lunch genuttigd. Hierna zijn we op de tram gestapt naar Glenelg, het Scheveningen van Adelaide. Adelaide is een hele gezellige en leuke stad. Met winkelstraten en vele eettentjes allemaal met een terras op het trottoir. Het is heel druk maar niet vervelend. Het kan zijn dat jullie geen bericht van ons krijgen de volgende dagen. Wij gaan morgen namelijk richting de outback dus waarschijnlijk geen internet verbinding.

• 27 November 2009 - 11:53

Rene:

decadent aan het eten? ik weet welk vliegtuig jullie hebben op terugreid: een Hercules lol

• 28 November 2009 - 09:22

Wim En Marian:

Alles samenvattend mooi, gezellig en lekker. Mooi staat voor de omgeving Gezellig dat zijn jullie, en lekker al die lekkere dingen op jullie bordjes. gr. W en M

• 28 November 2009 - 17:47

Arie&Wilma:

Lieve Corrie en Kees,
    ik zag even dat strand en dacht!!!! gaan ze toch even een kleine pauze inlassen.
    Maar NEE ze gaan door op karakter, alles ziet er zonnig, buikig en gekleurd uit, geniet van alles en wij doen op onze manier mee.
    Tot jullie volgende verslag en mooie foto`s.