Wodonga - Melbourne 324 km - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Wodonga - Melbourne 324 km - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Wodonga - Melbourne 324 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

21 November 2009 | Australië, Melbourne

De Aussies zijn heel blij, het giet namelijk pijpenstelen. De temperatuur is ook gezakt naar zo’n 25º. Annelies nog even geen rust hoor! Jullie zijn tenslotte verstekelingen op onze reis. Vandaag op ons gemak naar Melbourne gereden . Tot half elf heeft het gegoten maar daarna klaarde het gelukkig op.
Nieuw zangtalent ontdekt: Duo Bos, niet in de badkamer maar in de auto. Onderweg even gestopt voor de enige echte shake, de Mc Donald shake natuurlijk. Kunnen gelijkertijd onze stembanden wat afkoelen.

• 22 November 2009 - 19:03

Annelies En Leen:

Lieve broer en zus

Ik weet dat wij een van de vele verstekelingen zijn op jullie reis. Maar willen jullie aub kaplaarzen, een zuidwester en een behoorlijke regenjas aanchaffen voor ons. Wij zijn een beetje doornat geworden in Aussie.
    Zitten ze in het hollandse in een keurig droog zonnig weertje en krijg je van de prutweer daar. Lekker hoor.
    Maar we genieten nog steeds, jullie toch ook van ons voyeurisme??