Aoraki Mount Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Aoraki Mount Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Aoraki Mount Cook

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

16 November 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Aoraki Mount Cook is een plaats om nooit te vergeten, zelfs niet bij slecht weer

• 17 November 2009 - 16:56

Tom Emmerich:

Hallo Corrie en Kees,

Ik vind het heerlijk om te lezen hoe jullie je vermaken daar in Verweggistan.
    De foto's die ik zie maken me steeds meer nieuwsgiering naar het fotoboek omdat ze op de site wat korrelig zijn.
    Ook zie ik met enige regelmaat een goed glas wijn op tafel staan naast een heerlijk bord voedsel.
    Geniet er maar lekker van want als je straks terug bent moet je het weer allemaal zelf klaarmaken.

Beste luitjes, blijf vooral doorgaan met genieten want het is jullie van harte gegund.
    Wij tobben wel door hier hoor, maak je over ons maar geen zorgen, dat doen we nl. zelf wel.

Graag tot volgend jaar (pfffff...kan het bijna niet uit mijn b.... krijgen!!!).

Tom Emmerich