Aoraki Mount Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Aoraki Mount Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Aoraki Mount Cook

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

16 November 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Aoraki Mount Cook is een plaats om nooit te vergeten, zelfs niet bij slecht weer

  • 17 November 2009 - 16:56

    Tom Emmerich:

    Hallo Corrie en Kees,

    Ik vind het heerlijk om te lezen hoe jullie je vermaken daar in Verweggistan.
    De foto's die ik zie maken me steeds meer nieuwsgiering naar het fotoboek omdat ze op de site wat korrelig zijn.
    Ook zie ik met enige regelmaat een goed glas wijn op tafel staan naast een heerlijk bord voedsel.
    Geniet er maar lekker van want als je straks terug bent moet je het weer allemaal zelf klaarmaken.

    Beste luitjes, blijf vooral doorgaan met genieten want het is jullie van harte gegund.
    Wij tobben wel door hier hoor, maak je over ons maar geen zorgen, dat doen we nl. zelf wel.

    Graag tot volgend jaar (pfffff...kan het bijna niet uit mijn b.... krijgen!!!).

    Tom Emmerich

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie & Kees

Welkom op ons reisdagboek. Je kunt ons volgen en meegenieten naar wat wij hopen een fantastische reis.

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 146972

Voorgaande reizen:

03 December 2015 - 28 December 2015

NOORDEREILAND NZ

15 Mei 2014 - 30 Mei 2014

LANDS END

23 Juni 2013 - 21 Juli 2013

AUSSIE INCL TASSIE 2013

02 September 2011 - 24 September 2011

Autorondreis

21 Juni 2010 - 19 Juli 2010

Scandinavië

01 November 2009 - 30 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: