Christchurch - Kaikoura 188 km - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Christchurch - Kaikoura 188 km - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Christchurch - Kaikoura 188 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

05 November 2009 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Vanmorgen vroeg onze huurauto opgehaald, een spikplinter nieuwe Toyota Aurion Sportivo. Op weg naar kaikoura. Een schitterende weg met uitzonderlijk natuurschoon. Het slingert omhoog en omlaag tussen soms geel gebloemde heuvels door. In Kaikoura aangekomen bij ons motel wat direkt aan de boulevard is gelegen met uitzicht op de oceaan en met sneeuw getopte bergen. ’s Middags hadden we een Maori Culture tour geboekt. Heel veel informatie meegekregen over de Maori geschiedenis. Zeer de moeite waard. Onze Maori namen zijn voor Kees: Wha en voor mij: Toru. Een korte beschrijving van wat we vandaag meegemaakt hebben. Natuurlijk weer geëindigt met een heerlijk diner.

• 05 November 2009 - 09:31

Arina:

Ben benieuwd hoe jullie de Maori cultuur vinden. Wij vonden het in iedergeval heel mooi.
    En wat zo leuk is, is dat dansen en dan die ogen....

Gaan jullie nog naar de "Pancake Rocks" ligt aan de westkust boven Franz Josef. Zeker de moeite waard. Fantastische blowholes en als je niet uitkijkt ben je drijfnat.Daar hebben ze lekkere cappuccino;-)

Geniet maar verder en schrijf maar heel veel. Ik vind het super om het allemaal te lezen, zo beleef ik alles weer.

Groetjes

• 05 November 2009 - 10:12

Rene:

Wha en Toru? lol

• 05 November 2009 - 19:52

Annelies:

Wha Kees Wha??????

Als de Toru maar geen TORA gaat worden

veel plezier nog luitjes, wij blijven wel lekker hier in de regen hoor

• 06 November 2009 - 06:27

Arie En Wilma:

Wha en Toru, geniet van alles wat jullie tegenkomen en blijven je op de voet volgen. En ja lekker eten&drinken, die tram was wel erg gaaf.

• 06 November 2009 - 10:32

Rene:

ziet er prachtig uit daar ben jaloers :(

• 06 November 2009 - 11:39

Arina:

Prachtige foto's!

Groetjes

• 06 November 2009 - 11:46

Elly:

schitterend zeg en wat een mooie auto wou dat ik er ook was

• 06 November 2009 - 12:12

Mike Bos :

Nou geloof dat het jullie wel goed gaat daar. Ziet er allemaal prachtig uit.