Ardara 231,8 km - Reisverslag uit Ardara, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Ardara 231,8 km - Reisverslag uit Ardara, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Ardara 231,8 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

16 September 2011 | Ierland, Ardara

Leuk, s’ morgens komen er diverse winkelwagens aanrijden met verse waar. Stallen deze uit op de straat en de inwoners weten dat want die komen regelmatig langs om de verse waren in te slaan. Op tijd vertrokken om nog een mooie route te rijden voor wij ons melden bij de haven voor de boottocht. Wij waren om 11 uur bij de haven en niemand te zien. Gebeld naar mr. Padddy, tel.nr. stond op onze voucher, en het bleek dat alle afvaarten waren afgelast wegens de slechte weersvoorspellingen. Mr. Paddy heeft netjes een sms bericht gestuurd met het bovenstaande bericht zodat wij in Nederland ons geld terug kunnen krijgen. Dit wetende zijn wij op de bonnen fooi gaan rijden en bij diverse uitkijkpunten gestopt zoals bij de Eas waterval. Ook hebben wij de Slieve League cliffen nu vanaf bovenaf gezien in plaats vanaf het water. Om half vijf waren wij terug in het hotel en zijn wat gaan drinken aan de bar. Hier kwamen wij in gesprek met een 72- jarige Ier en hebben daar 2 uur lang gezellig mee zitten babbelen tot het tijd was voor het diner. Kees had alle drankjes aan de bar betaald war de Ier niet blij mee was dus kregen wij bij het diner een fles wijn van John.

• 17 September 2011 - 06:52

Rene:

1e foto van bergpas en die van de waterval zijn heel mooi. zo te zien was het die dag wat natter. Waarom was de Ier niet blij dat jullie betaald hadden? of staat dat verkeerd?

• 17 September 2011 - 15:04

Hans Butter:

Hoi Corrie en Kees,

Zo ik ben helaas weer terug van ook een prachtige vakantie, maar helaas alweer een paar dagen aan het werk. (Ja Corrie, we hadden elkaar geen fijne vakantie gewenst, hadden we beide geen erg in, dat we elkaar niet meer zouden zien, maar bij deze nu nog voor jullie hahahaha)

Nou ik heb alle foto's bekeken op deze site, weer erg mooi gedaan hoor mijn complimenten.
    Erg mooie natuur e.d. geweldig, er komen erg leuke dingen op jullie pad.

Geniet er maar goed van, nog veel plezier en een hele goede goede reis verder.

Groetjes,
    Hans Butter