Westport - Ardara 290,1 km - Reisverslag uit Ardara, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Westport - Ardara 290,1 km - Reisverslag uit Ardara, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Westport - Ardara 290,1 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

15 September 2011 | Ierland, Ardara

Vandaag een langere rit voor de boeg met weinig bezienswaardigheden voor ons onderweg behalve de mooie natuur. Onder weg diverse malen gestopt om de beentjes te strekken . Daarna de TomTom aangezet naar het plaatsje Teelin ( in het Iers totaal anders) want voor morgen hebben wij een boottocht geboekt naar de “Slieve League Cliff” die daar vandaan vertrekt. Weten wij vast waar we moeten zijn. Volgens de Capitool reisgids is de cliff de hoogste van Europa. In Carrick onze lunch gebruikt wat bestond uit “Chowder” een dikke, rijk gevulde vissoep. Om half vier bij ons hotel en gelijk even gaan wandelen om het dorp te verkennen, was in 10 min gebeurd.

• 15 September 2011 - 16:40

Ton V't Wout:

Ziet er allemaal schitterend uit, genieten jullie er maar lekker van.We blijven de reis volgen.
    Groetjes vanuit een op dit moment zonnig Alphen aan den Rijn.

• 15 September 2011 - 16:42

Rene:

Inderdaad schitterend! Mooie waterval :)

• 15 September 2011 - 19:56

Marian En Wim:

Iedere keer opnieuw is het weer leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Een gezellig verhaal en steeds weer voorzien van een paar leuke foto's. We houden jullie in de gaten hoor. Veel plezier tijdens jullie vakantie! Groeten uit Ridderkerk.

• 16 September 2011 - 12:48

John Tinus:

Prachtige streek. Wij hebben daar ook gewandeld in het nationaal park, alsmede ook het kasteel en de tuinen bezocht. Geniet er nog maar van
    groetjes
    John en Gerrie