Baltimore - Killarney 202,7 km - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Baltimore - Killarney 202,7 km - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Baltimore - Killarney 202,7 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

09 September 2011 | Ierland, Killarney

Vanmorgen even gauw een foto gemaakt van het baken van Baltimore voor we verder rijden naar Killarney waar we de komende 2 nachten verblijven. Helaas was het baken bijna niet te zien door de mist.Opnieuw van de rechtstreekse route afgeweken om het schiereiland Beara rond te rijden. Dit is niet helemaal gelukt want wij zijn de zelfde weg terug gereden als de weg heen dus ergens hebben wij iets niet goed gedaan. Daarna via de Caha Pass onze weg vervolgd. Bij Ladies View, een uitkijkpunt, in een heel klein theehuis, onze lunch gebruikt. Via het Killarney National Park kwamen aan bij ons hotel. Ingecheckt en gelijk naar Muckross gereden om met Jaunting Cars,( paard en wagen) het landgoed “Muckross House” te verkennen. Er was ook de mogelijkheid om een fiets te huren naast ons hotel maar gezien het verkeer hier, hebben wij daar van afgezien. Het landgoed is omringd door park en tuinen en de 20 meter hoge Torc Waterval. Auto’s zijn er verboden. Met het weer hebben wij weer mazzel gehad. Terwijl wij onderweg waren, regende het behoorlijk en was het erg mistig. Tijdens onze koffiestop en het bezoek aan het landgoed was het droog en redelijk helder. Hierna terug naar ons hotel, de auto geparkeerd, en verder te voet naar het centrum van Killarney om euro’s te pinnen.

• 09 September 2011 - 20:22

Rene:

toch zijn die foto's met mist ook erg mooi (een beetje geheimzinnig als je begrijp wat ik bedoel :) ) Hoe was/is Killarney? Staat ook op mijn lijstje :). Oh gaat trouwens weer goed met mijn voet nog slechts een klein beetje last :)

• 10 September 2011 - 15:05

Marian En Wim:

We houden jullie verslagen en foto's goed in de gaten. Die mist heeft wel wat, hoort waarschijnlijk bij het land. Toch is op de foto's te zien dat jullie ook helder weer hebben gehad. We hopen dat jullie je goed vermaken, leuke dingen meemaken en dat het weer een beetje meezit.
    Veel plezier en de groeten uit Ridderkerk.