Halls Gap 71 km - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Halls Gap 71 km - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Halls Gap 71 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

24 November 2009 | Australië, Halls Gap

Vandaag heel de dag door gebracht in het Grampians Nationaal Park. We vallen weer in herhaling maar het was in één woord geweldig. De foto’s spreken voor zich. Zoals jullie zien, hebben we ook een slachtoffer gevonden om ons op de plaat vast te leggen. We kregen een koelbox mee met onze lunch. Er zat in: broodjes, 4 soorten kaas met crackers, cakejes, chocola en appels. Natuurlijk ook wat te drinken. Kees denkt trouwens dat er de eerste 14 dagen van onze vakantie wel wat meer aan de hand was met mij dan alleen een hoestje ( hoestte bijna de longen uit mijn lijf). We moesten steile trappen af naar een waterval en ik moest bij elke 4 treden op adem komen bij het naar boven gaan. Kees is net als thuis. Wat ik laat staan, eet hij nog even op. Hij liep de trappen op als een jonge hond. Dus aan de calorieën lag het niet.

• 24 November 2009 - 15:47

Wim En Marian:

En Corrie is het nu weer gelukt de trappen te beklimmen zonder te hoesten? Zo ik ben weer even bij jullie op bezoek geweest. Ziet er allemaal indrukwekkend uit. Liefs W en M

• 24 November 2009 - 17:04

Rene:

Prachtig! Schitterend landschap. 1 vraagje: naar welke muziek luisteren jullie in de auto?

• 24 November 2009 - 18:23

Arina:

Ook wij vallen in herhaling;

SUPER!!!

Groetjes,
    Arina

• 24 November 2009 - 19:37

Annelies En Leen:

Het wordt eentonig

SUPER FANTASTISCH !!!!!

Ik moet nu even een paar dagen afhaken. Deze verstekeling heeft nachtdiensten
    PS wat staan die hoed en dat petje jullie goeoeoed!! Het
    broodje ook lekker zeker