aankomst Sydney, Australë 0 km - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu aankomst Sydney, Australë 0 km - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

aankomst Sydney, Australë 0 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

18 November 2009 | Australië, Sydney

Gelijk een simkaart,nr: 0405516479, voor mijn mobiel gekocht op de luchthaven. Mijn telefoon doet het down under niet. Wij vinden het niet prettig als er wat met de auto of iets anders is, dat we niemand kunnen bellen. Gelijk geprobeerd of het werkt, en ja hoor, het werkt in ieder geval in Australië. Het was spitsuur in Sydney en we zaten gelijk in de file vast. Maar dat mag de pret niet drukken. Het is hier 25 graden dus wat warmer dan we gewend zijn tot nu toe. Onze reservering in het hotel was ook prima in orde. Na het inchecken zijn we gelijk gaan wandelen. Morgen de huurauto ophalen,we zijn benieuwd wat voor een het word.

• 19 November 2009 - 10:51

Sandra:

Hoi vakantiegangers,

Nieuw Zeeland zit erop.
    maar schitterend om te lezen van jullie verhalen en kijken naar fotos. Het is zeker moeite waard om daarheen te gaan. Schitterend gewoon. De allerleukste vind ik de muurbeschildering op de wc's. Mooiste is de sneeuw in bergen natuurlijk. Nou geniet nu maar van Australie en ook meer warmer.

groetjes

Sandra

ps het is wel stil zonder jou.