Tukurua 163 km - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Tukurua 163 km - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Tukurua 163 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

08 November 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanochtend uitgeslapen en op ons privé terras ontbeten. Een mooie route naar het Abel Tasman Nationaal Park gereden. Jammer was dat het laatste stuk onverhard was en wij daar met onze huurauto niet mogen rijden. Op onze kaart stond een wandelroute van +/- 4 km naar een zeeleeuwenkolonie toe. We konden nergens parkeren en de weg zelf was veel te smal om te stoppen. Daarna naar de Waikoropupu Springs gereden en daar wel een flinke wandeling gemaakt. De omgeving leek op een oerbos, werkelijk adembenemend. Het water van de bron was kristalhelder. Toen zijn we naar het Noordelijkse puntje van het Zuider Eiland gereden. Opnieuw een slingerende weg maar wel met mooie vergezichten. ‘S Middags lekker relaxed op ons eigen terras en Kees is een strandwandeling gaan maken waar hij werd aangevallen door een stel scholeksters.

• 08 November 2009 - 06:24

Annelies:

Wha Wha Wha Wha
    ze moeten je wel hebben he broertje
    Eerst de kotsemmer en nu de scholeksters.
    Als jullie net zo genieten van het uitzicht als ik van de foto's en jullie reisverslagen dan hebben we een fantastische vakantie.

veel plezier nog
    en kijk uit voor .......
    you never know

• 08 November 2009 - 09:49

Kev And Dawn:

Hi Corrie and Kees, We are following your travels via your photos. Although we have been to NZ three times, there are some places in your pictures that we haven't visited.
    Hope you are enjoying The Land of the Long White Cloud.

• 08 November 2009 - 10:08

Guus & Arina:

Hé vakantiegangers,

Wat is het daar genieten he in NZ.

We hebben net de foto;s bekeken en krijgen gewoon heimwee...

Zijn jullie in het Abel Tasman Park bij Farewell Split geweest? Die kun je helemaal rondwandelen. Wij zijn toen enkele uren onderweg geweest en is zeer de moeite waard.

Veel plezier verder en laat ons allemaal maar lekker meegenieten.

• 08 November 2009 - 11:49

Wim En Marian:

We hebben net weer de foto's bekeken het is net of we zelf een beetje met jullie mee rijden erg spannend.gr W+M

• 08 November 2009 - 13:46

Elly:

schitterend daar zeg !!!!

• 08 November 2009 - 14:24

Rene:

dat huisje ziet er leuk uit. Beter dan Wolfheze, duur? lol

• 08 November 2009 - 21:16

Jan D L V W:

Hoi Corrie en Kees,

Wat zien die foto's er fantastisch mooi uit. Genieten met een grote G.

Ben benieuwd naar de volgende dagen.

Groetjes,

p.s. het antwoord op je vraag is ja.

• 09 November 2009 - 10:54

Sascha:

Hoi Corrie en Kees,

Het ziet er echt geweldig uit! Geniet lekker verder, wij werken hier wel (ha,ha).

Groetjes,

Sas

• 09 November 2009 - 12:06

Willy:

Ha die Kees en Corrie
    Dit is wel genieten zeg
    mooie foto's hebben jullie gemaakt luxe je
    prive terras.
    groetjes