Eerste bestemming bereikt - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Eerste bestemming bereikt - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Eerste bestemming bereikt

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

03 November 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We zijn op onze eerste bestemming zonder verdere problemen aangekomen. Een taxi genomen naar ons hotel zonder ramen.Daarna gelijk gaan wandelen en kwamen de Christchurch City Loop Tram tegen. Eerst een compleet rondje meegereden en daarna uitgestapt om te varen op de Avon rivier, dit werd gedaan met een “punt” (een soort platte gondel.We zijn erg moe en nog een beetje ziek maar zijn toch op de bus gestapt naar de Christchurch Gondola. Het was heerlijk weer maar eenmaal boven konden we niets meer zien door de laag hangende wolken. Ook stond er ineens heel veel wind. Gelijk weer naar beneden gegaan en de bus terug genomen. Terug op onze kamer ons lekker opgefrist want vanavond gaan we met de Christchurch Restaurant Tram mee voor een 5-gangen diner met bijbehorende wijnen. Jullie kennen ons toch! In het hotel doet internet het prima en het is nog gratis ook.

• 03 November 2009 - 11:31

Johan:

De 1e van vele 5-gangen diners zeker Cor. Is idd wel aan jullie besteed.
    Trouwens een hotel zonder ramen ??? Je zat toch wel in de goeie ?

• 03 November 2009 - 14:32

Anja En Leo:

Hoi luitjes,
    Fijn dat jullie een goede
    reis hebben gehad.
    Zo aan de foto's te zien
    is het begin hoopgevend
    (vooral ook het wijn-arrangement) De natuur is
    alvast heel mooi.
    We zijn heel benieuwd naar jullie verdere avon-
    turen.
    GENIET ZE!
    Gr.Anja en Leo

• 03 November 2009 - 19:37

Annelies:

Hallo globetrotters

Oh oh wat ben ik toch weer stikjaloers.
    Wij hier in de baggerregen en jullie gewoon in een tram?????

Een vlugge blik leert mij dat het net lijkt alsof je in Rotjeknor zit hahahahahaha

Geniet lekker verder, en blijf die foto's maar plaatsen hoor. Ik vier gewoon mijn vakantie mee dit jaar in Nieuw Zeeland en Australie via de pc
    Twee voor de prijs van 1 om het zo maar eens te zeggen.

groetjes
    Annelies

• 03 November 2009 - 20:37

Arina:

G'day Corrie en Kees,

Al een beetje aan het tijdsverschil gewend?

Super leuk om de foto;s van Christchurch te zien. En die tram....

Ben benieuwd hoe jullie NZ gaan vinden. Wij zijn er in iedergeval helemaal weg van. Die natuur, wandelpaden etc

Ik heb nog even naar jullie route gekeken en zag dat jullie via Cairns naar Brisbane rijden. Doen jullie Airlie Beach nog aan? Echt een aanrader hoor. Daar kun je bij het vliegveld een Panorama tour boeken. Met watervliegtuig over het Heart Reef en snorkelen midden in het Reef. Voor ons was dat onvergetelijk.

Heel veel plezier!

Groetjes van de Klausjes

• 04 November 2009 - 10:11

Ellly:

fijn dat de reis goed is gegaan zie dat jullie mooi weer hebben het is hier echt herfst MOOIE FOTOS!!!!

• 04 November 2009 - 11:06

Richard En Inge:

Hoi wereldreizigers,

Zo te zien genieten jullie volop en tsjaa zo'n wijnarrangement...

We gaan jullie volgen hoor!

Groet uit Ridderkerk

• 04 November 2009 - 11:13

Rene:

Ziet er mooi uit in Christchurch, jammer van de laag hangende wolken. veel plezier verder en ik blij jullie volgen :)

• 04 November 2009 - 11:59

John:

Beste Corrie en Kees. Ik zie straten en gebouwen waar wij ook gelopen hebben. Ook in de tram hebben wij gezeten. Alleen hebben wij niet in de tram gegeten. Geniet ervan

groetjes
    John en Gerrie Tinus

• 04 November 2009 - 15:53

Raymond En Monique:

hallo oom en tante
    ziet er hartstikke mooi uit.
    huh 5 gangen diner wijn is het al kerstmis haha
    groetjes en veel plezier en we blijven jullie volgen zeker die foto`s zijn hartstikke leuk

• 04 November 2009 - 19:07

Annemiek:

Ha Cor en Kees

Goed te horen dat de reis goed is verlopen. Foto's zien er al helemaal goed uit. Geniet maar lekker.

Liefs
    Annemiek