Het begin - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

02 September 2011 | Nederland, Hoek van Holland

Ridderkerk – Hoek van Holland 50,3 km
Nadat wij bij de buurtjes verwend zijn met koffie en heel veel lekkers , zijn wij om ca. 17.00 uur vertrokken richting Hoek van Holland waar wij rond 6 uur aankwamen. Om kwart voor 7 begon het inschepen en om 7 uur Nederlandse tijd zaten wij aan het diner. Aan boord geld de Engelse tijd wat 1 uur vroeger is. Het was een voortreffelijk 3-gangen diner met zoals jullie van ons gewend zijn, een heerlijk glaasje wijn en bij het kaasplankje een lekkere port. Wij varen pas om 22.30 uur Nederlandse tijd weg dus heb ik even de tijd om ons eerste verslag te schrijven.

• 02 September 2011 - 20:47

Annelies:

3x is scheepsrecht. Ik twijfel of jullie onze reactie hebben gekregen.
    Zo ja, dan is het jammer dan heb je het 3x gehad. Zo niet, je begrijpt dus wel dat wij gewoon meegaan als verstekeling in jullie totootje

groetjes

• 02 September 2011 - 21:09

Rene:

Veel Plezier, ik zal jullie op de voet volgen (Helaas niet aan gedacht om als verstekeling mee te gaan Tante lol )

• 02 September 2011 - 22:05

Arina:

Hallo Kees en Corrie,

Jullie trip is dus ook begonnen.
    Heel veel plezier en een hele goede reis.

Wij zijn inmiddels voor de 3e keer in Australie en zitten nu in Darwin. Begonnen in Sydney daarna naar Darwin de parken etc bezocht en morgen vliegen we naar Cairns en gaan we daar richting het noorden. We hebben nog 2 twee weken (4 in totaal) en het is weer helemaal geweldig. Weten jullie alles van. Deze site hou ik niet meer bij. Ik zet de foto,s op picasa en mail gewoon.

Groetjes en nogmaals heel veel plezier.

Guus en Arina

• 04 September 2011 - 14:08

Marian En Wim:

met veel belangstelling hebben wij de foto's bekeken en jullie berichten gelezen. Wij volgen jullie op de voet. Veel plezier!