Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

28 December 2009 | Australië, Sydney

Vanmorgen regende het weer. Alle dagen dat wij in Sydney waren, behalve gisteren, heeft het geregend. Dat mag de pret niet drukken. Wel een paraplu gekocht voor Kees. Naar het “War Memorial” geweest voor de gevallenen uit de 1e wereld oorlog. Er speelde ook een korte film over hoe het gebouw tot stand gekomen is. Toen de last post ten gehore werd gebracht werd iedereen toch weer heel stil. Daarna naar de Art Gallery of New South Wales gewandeld. Op zijn minst 4 verdiepingen waarvan één ook met hedendaagse kunst. Hier was de hedendaagse kunst meer hedendaags en veel mooier dan in het Museum van hedendaagse kunst. Natuurlijk ook heel veel klassieke schilderijen en beelden uit vorige eeuwen. Hierna voor de laatste keer door Hyde Park en de Botanische Tuin gewandeld ondanks de regen. Op oudejaarsavond wordt er vanaf de Sydney Harbour Bridge vuurwerk afgestoken. Alle restaurants verkopen kaarten inclusief diner voor dit spektakel á $ 480 p.p. Op de enigste gratis plaats in het park waar je de brug kan zien, zijn er nu al plaatsen bezet. Aangezien we morgen terug naar huis vliegen, zijn we vroeg naar ons hotel terug gegaan. Koffers overgepakt e.d. Dit is ons laatste bericht uit Australië, de afsluiting van onze vakantie komt uit Ridderkerk. Wij hebben verschrikkelijk genoten en misschien jullie met ons.

• 28 December 2009 - 09:42

Arina:

Hi Corrie en Kees,

HELE GOEDE REIS TERUG!!!

Groetjes

• 28 December 2009 - 09:43

Arie En Wilma:

Een voorspoedige terugreis, houd de paraplu standby en geniet nog van de laatste uurtjes, tot spoedig.

• 28 December 2009 - 11:21

Kevin & Dawn:

It's been raining here too.
    we have had about 80 mls (over 3 inches) in the last 3 days.

• 28 December 2009 - 19:25

Leen En Annelies:

Hallo schatten

BEDANKT BEDANKT voor jullie geweldige fotoseries en reisverslagen. Wij hebben ook genoten.
    Geniet nog maar van jullie laatste uurtjes van dit jaar in Australie.

Een hele goede terugvlucht en vooral een behouden thuiskomst.

ps. jullie "kleine" zusje zal blij zijn als jullie weer lekker veilig in Nederland zijn.

Nogmaals bedankt het was echt toppie!!!!

• 28 December 2009 - 20:50

Wim En Marian:

Ook van ons een laatste groet. Hebben met jullie meegeleefd. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Zien jullie woensdagmorgen vroeg op Schiphol. Liefs W en M