NZ accommodaties - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu NZ accommodaties - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

NZ accommodaties

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

17 November 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Dit even voor ons album, onze hotels, motels en chalets op een rijtje:

03-04-11/09 Christchurch, So Hotel, modern en trendy hotel midden in het centrum en geen ramen.

05-06-11/09 Kaikoura, Panorama Motel, direct aan de boulevard.

07-08-11/09 Tukurua ( Takaka), Adrift in Golden Bay, studio, prachtig gelegen, privé met eigen terras en toegang naar het strand.

09-11/09 Punakaiki Cottage Motel, goede locatie.

10-11/09 Franz Josef, Glacier Gateway Motel, net buiten het centrum. Gunstig voor de Glacier wandelingen.

11-11/09 Wanaka, Bella Vista Motel, in het centrum.

12-13-11/09 Te Anau, Lakeside Motel, direct aan de boulevard en dichtbij het centrum.

14-11/09 Dunedin, 97 Motel, in het centrum dichtbij alle bezienswaardigheden.

15-16-11/09 Aoraki Mt Cook, Hotel Hermitage, een chalet behoort tot het hotel, is maar 3 minuten lopen van het hotel zelf en de restaurants. Mogelijkheden tot wandelingen en excursies vanaf het hotel.

17-11/09 Christchurch, So Hotel

• 17 November 2009 - 09:09

Arina:

Het gaat een heel mooi album worden.

Ik weet zeker dat jullie het regelmatig in zullen gaan kijken.

Doen wij nl ook nog steeds.

Groetjes

• 17 November 2009 - 11:28

Willy:

Het eerste gedeelte van jullie reis zit er op wat gaat dat vlug mooie foto's gemaakt en een schitterend reisverslag
    Veel plezier in Australie

Willy en Jan

• 18 November 2009 - 14:24

Erik:

Beste Corrie en Kees,
    Ik volg jullie niet dagelijks via de computer. Maar elke dag denk ik wel even aan jullie en vraag ik me af wat 'ze daar op dit moment aan het doen zijn'. Wat ik tot op heden heb gezien ziet er fantastisch uit. Ik hoop dat jullie de reis ook als zodanig ervaren. En Cor, nooit meer zeggen dat je niet goed kan schrijven; jouw reisverslagen zien er namelijk perfect uit! Trouwens, ik mis je wel op de afdeling, hoor. Die lege plek vind ik maar niks. Ik wens jullie nog een hele fijne tijd en pas goed op jullie zelf.
    Groet,
    Erik