Andenes - Harstad 254 km - Reisverslag uit Hårstad, Noorwegen van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Andenes - Harstad 254 km - Reisverslag uit Hårstad, Noorwegen van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Andenes - Harstad 254 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

05 Juli 2010 | Noorwegen, Hårstad

Vanmorgen eerst uitgeslapen voor zover dat gaat hier. Als wij om 4 uur ’s nachts wakker worden is het nog hartstikken licht. Moeilijk om dan weer in slaap te vallen. Om 9 uur moesten wij ons melden bij het Walvis Center. We zouden gaan walvis spotten. Helaas hebben wij weer pech. Het is geannuleerd wegens het slechte weer. Misschien dat het om 17.00 uur wel door zou gaan maar dat was voor ons geen optie. Ondanks dat het hier niet donker wordt, zou het te laat worden om nog naar Harstad te rijden. Het is maar 170 km Maar daar doe je hier ca 3 uur over. Ook moesten we vlakbij Harstad nog een veerboot nemen en de laatste ging om 21.30. Die hadden we nooit kunnen halen. We hadden dus tijd genoeg en zijn even naar Nøss gereden speciaal voor Silje. Haar vader is er namelijk geboren en opgegroeid. Het is maar een klein plaatsje. Er een stuk of twintig foto’s van genomen zodat Silje ze aan haar vader kan laten zien. We waren rond half twee bij Silje en Mike kwam om 3 uur thuis van zijn werk. Heel de middag gezellig zitten babbelen en Mike heeft heerlijk gekookt voor ons. Na het eten naar een groot winkelcentrum geweest om wat boodschappen in te slaan. Ze zijn hier door de week tot 10 uur ’s avonds open. Al met al was het fijn om Mike en Silje weer te zien.

• 06 Juli 2010 - 16:16

Annelies:

Joepie!!!!!!
    Een vrije maar vooral warme achterbank.
    Vanaf morgen ben ik van de partij.

Geniet van elkaar!!!!

Annelies