Dublin - Harwich 563,2 km - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Dublin - Harwich 563,2 km - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Dublin - Harwich 563,2 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

23 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Harwich

Wij waren heel vroeg wakker +/- 05.00 uur. Gaan douchen en alles in de auto geladen. Vandaag geen eieren met spek maar een continentaal ontbijt, service van het hotel. Het is maar 6,5 km naar de Dublin Port maar om 06.00 uur is het nog stil op de weg. In de restauratie van Stena Line onze website gecheckt. Precies om 07.30 konden wij inschepen. Volgens het tijdschema moesten wij om 11.35 in Holyhead arriveren maar dat is niet gelukt want het was bijna 12 uur 15. Vanaf Holyhead tot Harwich is het 555 km en met een paar pauzes dachten wij rond 19.00 uur in Harwich te zijn. Mis! Ruim 2 uur in een file gestaan. Op een bepaald moment dachten wij zelfs, dat als het zo doorging, de boot niet zouden halen. Om 20.30 arriveerde wij in de haven en wij dachten dat wij één van de laatste waren die nog aan boord kwamen. Tot onze verrassing moest er nog ingescheept worden. Dit gebeurde pas rond 21 uur 15 Engelse tijd. Gauw onze spullen in de hut gelegd en naar het restaurant. Onze magen rammelde behoorlijk. Eerst maar wat broodjes genomen en daarna een heerlijk 3-gangen diner met een glaasje of tig erbij.