Aankomst Harwich - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Aankomst Harwich - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Aankomst Harwich

Door: Corrie Bos

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

16 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Marlow

Een kort nachtje gehad. Laat naar bed en om half vijf vanmorgen liep de wekker al af. Ontbijten was vanaf half zes en om half zeven reden we al van boord. Het was wel allemaal Engelse tijd dus 1 uur vroeger dan in Nederland. Als eerste gingen we naar Windsor Castle waar de TomTom ons in één keer heen bracht. De parkeerplaats die we uitgezocht hadden, de goedkoopste, was om half tien al vol. Dit kwam omdat de Royal Windsor Horse Show er was. Er stonden meer als 150 grote paardentrailers. Doorgereden naar het volgende P bord en daar was het £12,- . Niet echt goedkoop voor een paar uur parkeren het lijkt Rotterdam wel. Windsor Castle was heel indrukwekkend. Het poppenhuis was werkelijk schitterend. Jammer dat we binnen nergens foto’s mochten maken. Daar vandaan zijn we doorgereden naar de Savill Gardens. Daar de lunch gebruikt wat bestond uit gebak met een frisdrank. Reuze lekker. Het is vandaag ontzettend warm en onze voeten hadden inmiddels wel wat rust nodig. Om 2 uur zijn we in de auto gestapt naar Marlow, ons overnachting adres. Een pub met 2 Michelin sterren waar Kees en ik vanavond dineren. We vieren onze trouwdag, 46 jaar. Marlow blijkt veel groter te zijn dan we dachten en heel erg druk maar ook hier is weer iets speciaals te beleven dit weekend, de Marlow May Fair. René heeft een kamer in een hotel, 25 minuten lopen vanaf onze pub. We hebben met hem afgesproken dat we morgen om 10 uur bij Blenheim Palace zijn want wij hebben de kaartjes.

Ons etentje bij de Hands & Flowers was een groot succes. Verrukkkelijk. We hebben het gerecht genomen waar Tom Kerridge in 2010 het Great Britisch Menu mee gewonnen heeft.

• 16 Mei 2014 - 19:18

Annelies:

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Fijn dat de overtocht goed verlopen is.
    Mocht je in alle vertrekken van windsor castle?
    Geniet van jullie dineetje, jammer dat wij er niet bij zijn. We houden rene wel gezelschap. :)

• 16 Mei 2014 - 20:32

Marian En Wim:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag. We hopen dat jullie een fijne avond hebben, omgeven door sterren. Veel plezier en een fijne vakantie.

• 16 Mei 2014 - 20:38

Mike Bos:

hoi ziet er goed uit. gefeliciteerd met jullie trouwdag en hou je ogen open voor een bleu police box. they are bigger on the inside.

• 17 Mei 2014 - 12:54

Hans Butter:

Aller eerst nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, de diner foto's zijn al weer goed te bewonderen.
    Geweldig.
    Windsor Castle is erg mooi, ben weer benieuwd naar alle foto's.
    Veel plezier en een voorzichtige reis nog verder, ik blijf jullie volgen.

• 17 Mei 2014 - 13:42

Anja En Leo:

Allereerst uiteraard ook van ons GEFELICITEERD!!!! (En nog vele goede jaren samen)
    Weer mooie foto's. Ook weer lekker gegeten! Super.
    Hopelijk blijft het weer goed en krijgen we nog veel mooie en zonnige foto's en blije
    verhalen te zien!
    Grts. Anja en Leo

• 04 Juni 2014 - 21:01

Erica:

Wat een geweldige foto's en prachtig kasteel.
    Helaas door mailproblemen nog niet jullie verslagen kunnen lezen maar nu eindelijk wel en geniet weer met volle teugen. Xxxx