Einde vakantie - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Einde vakantie - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Einde vakantie

Door: Corrie Bos

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

30 Mei 2014 | Nederland, Ridderkerk

We vertrekken weer naar huis, einde vakantie. Onderweg naar Dover hebben we nog 2 kastelen te bezichtigen. Het eerste,Leeds Castle, viel een beetje tegen en werd je er een beetje doorheen gejast. Ook de tuin erom heen stelde niet veel voor. Het leukste was nog het doolhof. Het tweede kasteel, Dover Castle, ligt op 5 autominuten afstand van onze vertrekhaven. Dit kasteel is zeker de moeite waard. Wij hebben daar tot vier uur rondgelopen en zijn toen naar de haven gereden. Het was nog veel te vroeg want wij hadden de boot van 17:25 geboekt. Bij aankomst mochten we gelijk doorrijden. Op de boot met vertrektijd 16:40 waren ze al aan het inschepen en wij konden ook mee. Wat een geluk. Om zeven uur waren we in Calais en toen nog 300 km naar huis. De buurtjes hadden weer een lekker bakkie koffie voor ons. Dank je wel Marian en Wim

• 31 Mei 2014 - 14:45

Annelies En Leen:

Jammer dat het weer voorbij is. We hebben weer genoten van de reisverslagen en de foto's.
    Tot gauw!!
    Groetjes.♡

• 01 Juni 2014 - 08:20

Sandra Groos:

Hoi vakantiegangers,

heel reisverslag bijgehouden en gelezen en gekeken naar foto's.
    in een woord SCHITTEREND REIS.

welkom thuis

groetjes
    Sandra

• 04 Juni 2014 - 21:43

Erica En Dennis:

Eem hele mooie indrukwekkende reis.
    Heb weer echt genoten van jullie verslagen en adembenemend foto's.
    Kijk daarom zeker uit naar jullie verhalen.

Welkom thuis en hopelijktof gauw.
    Dikke