Onderweg naar Portsmouth - Reisverslag uit Havant, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Onderweg naar Portsmouth - Reisverslag uit Havant, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Portsmouth

Door: Corrie Bos

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

28 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Havant

Het is vandaag een lange rit. Van Plymouth naar Havant met tussendoor nog een toeristische route via het Dartmoor Nationaal Park ( ik wou een foto van een klapperbrug) en een bezoek aan de Abbotsbury Garden en het Tank Museum zijn het +/- 360 kilometers geworden. Bij aankomst in Abbotsbury begon het weer te regenen dus Kees nu wel zijn poncho aan en ik weer met een paraplu. Opnieuw een prachtige tuin met deze keer heel veel verschillende groene planten en minder bloemen. De moeite waard om te bekijken. Daarna doorgereden naar Bovington voor het Tank Museum. Echt een mannen ding. Er stonden heeeeel veeeel tanks. Logisch toch in een tankmuseum. We waren vanmorgen al om half zeven op en na zo’n drukke dag vonden we het om 3 uur wel welletjes. Het is nog 1,5 uur rijden naar ons hotel. Om half vijf kwamen we aan in Havant, vlakbij Portsmouth, voor de laatste twee nachten in Engeland.

• 28 Mei 2014 - 22:00

Annelies:

Heb weer genoten van de omgeving, het gezelschap en het weer. Er zijn weer heel wat mooie foto's gezouten. Jammer dat de vakantie zo snel om is. Gelukkig hebben we nog 2 nachtjes. Gaan we volgend jaar naar Oostenrijk of Zwitserland? Het is maar een idee. ;)