Dagje groen - Reisverslag uit Dunster, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Dagje groen - Reisverslag uit Dunster, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Dagje groen

Door: Corrie Bos

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

21 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Dunster

Vandaag de hele dag in het groen vertoeft. Ik had thuis al diverse wandelingen uit geprint die vlak bij ons hotel begonnen. Er één uitgezocht van 6,5 km , de Bat Castle Circuit. Met de meters vanaf ons hotel naar het beginpunt van de wandeling v.v. is het ruim 7 km geworden. Lijkt misschien niet zoveel maar het was weer een pad met keien, blubber, omhoog en omlaag. Om kwart over negen zijn we vertrokken en om kwart over een waren we terug in het dorp. Ons tegoed gedaan aan scones met jam en clotted cream ( vertaling, dik geslagen slagroom? ). We vonden dat we dat wel verdiend hadden. Daarna nog een wandeling gaan maken van 1,5 km naar de Conygar Toren. Lopen we de calorieën er wel weer af. Hierna vonden we het wel weer genoeg voor vandaag en zijn in de lounge van ons hotel gaan zitten met een lekker drankje. Dunster ligt op een prachtige locatie en het had geen straf geweest als we hier wat langer hadden moeten blijven.

• 21 Mei 2014 - 18:56

Marian En Wim:

Jullie hebben alle geluk van de wereld. Er valt veel te zien en jullie hebben heel mooi weer. De foto's bekijken we allemaal en geven een fijn overzicht van wat jullie allemaal mee maken. Het is niet wat je noemt zo'n luie vakantie. Jullie zijn erg aktief met al dat wandelen, bezichtigen en foto's maken. Wij hopen dat jullie een fijne vakantie beleven en dat jullie er veel mooie herinneringen aan overhouden.
    Groeten van Marian en Wim

• 21 Mei 2014 - 20:54

Annelies En Leen:

Leuk verhaal, mooie foto's, gezelligheid kent geen tijd. Puur genieten.
    Ik moet toch even iets kwijt. Ligt nogal op mijn Bossen hart. Niet boos worden he.
    Ik vind mijn broertje zo ontzettend schattig met zijn western hoed en zijn six-pack (die overigens met het klimmen der jaren door de zwaartekracht een one-pack is geworden)
    Geniet nog lekker met elkaar en van elkaar.
    Dikke knuf van zus :)