Exmoor - Reisverslag uit Dunster, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Exmoor - Reisverslag uit Dunster, Verenigd Koninkrijk van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Exmoor

Door: Corrie Bos

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

20 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Dunster

Vandaag een redelijk relaxte dag. Om 9 uur 30 moeten wij ons melden in Exmoor voor de Exmoor Jeep Safari. Precies op tijd vertrokken voor een rit van ruim 2,5 uur. Als eerste gestopt bij een speciale steen voor een neef van Caracticus, een Saksische heerser. Heel oud dus. Er is een huisje omheen gezet zodat de Exmoor pony’s de steen niet kunnen beschadigen. Die schuren hun huid namelijk graag tegen een muur of iets wat er op lijkt. Onderweg zijn we op verschillende plekken gestopt voor een foto. Soms op hele smalle weggetjes.René heeft als eerste een ree gespot. Daarna er geen een meer gezien. Het landschap is heel afwisselend. met heidegronden en groene weiden. Het laatste stuk van de safari zijn we van de geasfalteerde weg af gegaan en werd het echt terrein rijden dwars door een rivier, als het niet anders kon. Een werkelijk fantastische ervaring. Terug naar Dunster om even te lunchen en toen per voet naar Dunster Castle. Ligt op loopafstand van ons hotel. Ook dit kasteel was de moeite waard om te bezichtigen met een prachtige tuin er omheen. De rest van de middag hebben wij onze website bijgewerkt. Vanavond, net als gisteren, in het hotel gegeten. Het menu verandert dagelijks en je hebt de keus tussen vlees,vis, pasta of vegetarisch. Dus genoeg keus. Gelijk weer voor morgenavond gereserveerd.

• 21 Mei 2014 - 10:15

Anja En Leo:

Weer heel mooi allemaal. Als jullie zover zijn met de foto's en de film komen we weer snel kijken hoor!!!Geniet ze verder.
    Grts. Anja en Leo

• 21 Mei 2014 - 12:41

Jan En Willy Leenheer:

Hallo Kees en Corrie nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag was het vergeten sorry.
    Dit is weer een heel drukke maar mooie vakantie.
    Mooie foto's vind die pet ook leuk die je op heb Corrie.
    Nog een fijne vakantie en groetjes aan René.

Jan en Willy