Oppdal 0 km - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu Oppdal 0 km - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Corrie & Kees Bos - WaarBenJij.nu

Oppdal 0 km

Door: Kees en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie & Kees

14 Juli 2010 | Noorwegen, Oppdal

Over onze Elandsafari is niet zoveel te vertellen. Het viel een beetje tegen. Met een grote bus werden we opgehaald bij het hotel. Er gingen inclusief ons maar 6 mensen mee. Toen wij over de E6, snelweg, reden zagen wij er twee maar de bus kon hier niet stoppen. Na een half uur zijn we een zijweg ingeslagen en bij sommige open velden moesten wij goed opletten. De gids, een Nederlandse, zei dat het de populaire velden waren waar de Eland vaak gezien werd, niets dus. Wel hebben wij 3 herten, 1 bunzing en een vos gezien. Op een parkeerplaats een koffie pauze gehouden en bijna via dezelfde weg terug naar de E6. Het is inmiddels schemerig geworden en vlakbij ons hotel stonden er drie op een veld langs de weg. Er was een plek om te parkeren en het laatste stukje zijn we gaan wandelen. Ik heb er één slechte foto van kunnen maken. De reuk van Elanden is erg goed en waarschijnlijk daardoor namen zij de benen het bos in. Na 1½ uur waren wij alweer terug bij het hotel.

• 15 Juli 2010 - 23:07

Rene: